Повернення переплати за газ: як діяти побутовим споживачам (оновлено)
27.03.2023
Побутові споживачі продовжують звертатися до ТОВ «Хмельницькгаз Збут» щодо повернення переплат за блакитне паливо або помилково сплачених після зміни постачальника сум.
Якщо за результатами остаточного розрахунку з компанією за газ, спожитий до 1 травня 2022 року, на особовому рахунку досі обліковується переплата, діяти варто у наступний спосіб – слід написати заяву на повернення цих коштів.
До заяви необхідно долучити:
- копію паспорта (1-6 сторінки);
- ідентифікаційного коду,
- квитанції про помилкову оплату,
- довідку з банку про реквізити карткового рахунку (може бути автоматично згенерована у мобільному додатку банку, повинна містити IBAN карткового рахунку).
Підписану заяву та документи потрібно надіслати на поштову адресу компанії: м. Хмельницький, вул. Проскурівська, 32, 2-ий поверх, ТОВ «Хмельницькгаз Збут». Зауважимо, копії документів повинні містити посвідчувальний напис («Згідно з оригіналом»), а також підпис, ПІБ власника документа і дату.
Також вказаний пакет документів можна залишити особисто, завітавши до офісу «Хмельницькгаз Збуту». З графіком прийому побутових споживачів можна ознайомитися за посиланням: https://kmgaszbut.com.ua/contacts
Нагадаємо, з 1 травня 2022 року побутові споживачі ТОВ «Хмельницькгаз Збут» були автоматично переведені до постачальника «останньої надії».